Jetski on täällä taas! Viime perjantain agsojen jälkeen Jetta matkusti viikonlopun viettoon luoksemme. Agsat menee muuten tosi kivasti, se on tosi pätevä treenikertoihin nähden. Sitä vaan on jotenkin niin helppo viedä eteenpäin. Ohjaus sen kanssa täytyy pitää tosi rauhallisena, muuten sillä keittää kaahaamisen puolelle.

Lauantaina oli Muoniossa mätsäri, ite olin kehäsihteerinä. Hirviä kylmä tuuli koko päivän. Jetan kanssa käytin hyödyksi hyvät häiriöt: pauhaava kehänauha, koiria ja ihmisiä ympärillä, märkä nurtsi alustana.. ja tehtiin pikkasen seuruuhommia ja semmosta. Silppa ja Marde kävivät myös hengailemassa.

Sunnuntaina oli Pellossa mätsäri, tällä kertaa toimin tuomarina. Mätsärin jälkeen agsaa Jetan kanssa (hyppyneliötä, Aata) ja Silppa pääs kans tekeen vauhtipätkää. Jetta käväisi myös tekemässä pienen hyppispätkän jatkavien treeniryhmässä.

Jetta oli tarkotus palautua kotiin sunnuntaina, mutta ei sitä haluttukaan vielä ;) Joten se matkasi takas Muonioon ja seuraavana aamuna Kilpparille :)

Tässä mä näytän tosi seesteiseltä mutta totuus on..

..jotain tän tapaista!

Tässä me vähän kiidetään Sillerin kanssa. Se on hyvä kiitokaveri kun sille päälle sattuu.

Osataan me olla paikallaankin.

Täs on toi mun kaveri Maaru kans. Tai en mä oikeen tiiä oonks mä sen kaveri kun se ei koskaan oikeen huomaa mua.

Mut hyvin me juttuun tullaan kaik. Tää on vähä niinku mun varalauma.

Adios! Nyt täytyy rientää taas!